~~meh la baca~~

Friday, May 11, 2012

Atiqah Rahman as known as BULAT

Awak entry nie saya buat khas untu awak sebab awak tinggalkan saya terkontang-kanting,tergolek-golek,terumbang-ambing kat bumi beranang nie,sampai hati awak tinggalkan saya masa saya tidur.bangun saya nampak awak tulis nota kat kertas.saya sedih.saya bosan tahap babeng punya.cam ner saya nak lepak kalau tak der awak.

     HAHA.geli lak berawak2 bersaya nie.kepada bulat kecik,bulat besar kau tau tak aku bosan bila kau tak der.kojaq kau an tinggalkan aku,ciss!!!siap mesej aku kau gi mandi air terjun bagai.korang nak tau saper dier nie.nak tau ker??ish..x yah laaa...nak tau gak..??haha.ok2 aku kuarkan gambar dier.jap2 yer.sabar okay!
gojeess tak kami?? HAHA. *oh,aku pakai spek sebab takut mata masuk pasir,bukan untuk bergaya!*

Aku nak tunjukkan kat korang hasil tangan si bulat nie kat bilik aku.nak nengok tak??kalau nak nengok buat tangan soley2 sikit.buat laa...eee,..aku kata buat!!BUATT!!ha.buat pown.good2. jom layan hasil kreativiti budak FELDA CHINI.

*nampak.!tak pasal2 abes dakwat printer aku*
tapi aku amat terharu bila dia tulis cam nie.meleleh beb air mata.

ok.pedulikan word HUSYAM tue.dia nie memang gedik.kena lempang sekali baru hilang kot gedik dia.
*nie nota yang dia tulis sebelum dia tinggalkan aku untuk 4 hari*

nie pulak hasil air tangan aku yang teramat la kreatif metif*mintak izin perasan sekejap yer*
jangan ditanya yer muat ker katil tu.terang2 la aku yang akan tidur dibwh dan dia akan tidur kat tilam.
#yer,aku selalu kena buli ngan dia,sadis!#

piss~~untuk awak,awak dah boleh dah menitiskan air mata dengan wujudnya entry nie untuk awak.ececeh.. suka lateww kau an.!



No comments:

Post a Comment