~~meh la baca~~

Wednesday, June 6, 2012

.aku gembira melihat kau bahagia.

salam,tengok jer kat atas tue dah tau.apa yang aku nak tulis kan.biarlah aku namakan si jejaka itu mr x. ramai tertanya2 siapa mr x.mr x pernah yang aku sayangi dan aku rindui selalu tapi sekarang dia bukan milik aku.
kerana percaya dengan khabar angin,aku lepaskan dia.arghh..bodoh betul aku masa tue.kerana nak balas dendam aku sakitkan hati dia.menyesalnya aku sekarang.sebab dialah aku ambil keputusan untuk terus hidup tiada pendamping yang bernama LELAKI.sebab aku tak pernah lupakan dia.
walaupun dia dah ngan orang lain.tapi aku happy sebab the gadis boleh buat dia bahagia.bukan macam aku.kepada awak yang dapat dia.jangan risau,aku takkan akan rampas dia untuk aku.melihat dia gembira dengan awak ,aku dah cukup gembira.jangan risau tentang aku yang nak amek dia dari awak.dulu yer,aku pernah terfikir nak rampas dia dari awak.tapi bila aku nengok dia gembira dengan awak.aku rasa,tak perlu,sebab aku pernah terbaca melepaskan orang yang kita cintai kepada orang yang dia cintai lebih bermakna dari aku merebut dia dari awak.aku doakan korang bahagia.


psss~~aku gembira kalau dia bahagia. :)

No comments:

Post a Comment